Friday 24 September 2010

Mun tyypillinen päivä

This is something that the first course touched on but we didn't have time to study it on the course so now we did it!!

Arkipäivänä mä herään puoli seitsemältä, viikonloppuna tietysti myöhemmin. Mä juon vetta tai kofiinitonta kahvia ja mä yritan lukea päivän lehden. Mä en yleensä syö aamulla mitään. Sitten mä lähden yliopistolle. Mä menen pyörällä mutta kun sataa tai on tosi kylmä mä menen kävelen yliopistoon.

Yleensä kahdeltatoista mä syön leipää ja Englantilaisetta juustoa. Mulla on ruoka-allergiaa ja intoleranssi Suomalaiset maitoa.

Sen jälkeen mulla on melkein aina joku toinen luento. Iltapäivällä mä luen sähköpostit ja teen jotain opiskelutehtäviä. Jos on hyvä sää mä käyn kävellen mun poikaystävän kanssa.

Joskus seistemältä mä menen syömään. Kotana mä teen nopeasti jotain ruokaa. Melkein aina mä laitan pitsaa tai lasagne.

Mä käyn suihkussa illalla. Aika usein mä juttelen kavereiden kanssa Facebookissa tai baarissa. Melkein aina illalla mä en tee mitään erikoista. Jos telkkarista tulee joku hyvä elokuvia, mä katson sen.

Usein mä valvon aika myöhään ja olen netissä tai luen jotain. Yleensä mä menen nukkumann joskus ykdeltatoista.

Any mistakes are my own!

No comments:

Post a Comment